Saturday, November 28, 2009

kekejaman

hari ini hari yang sangat bahagia sebab semua sedara mara yang datang cakap saya kurus.ye ke??Macam tak percaya je.hehe.apa-apa jela,yang penting hari ini saya dah makan banyak dah pun.Kari daging,kurma daging,sup daging dan rendang rusa.Kenyangnye...Alhamdulillah..hari ni memang tak diet.esok baru start diet balik.esok kan dah nak balik hostel.huhuhu.Bosannye duduk hostel..malam ni memang tak boleh tidur.kena buat banyak persiapan untuk kenduri esok.Kenduri bermula after zohor but esok pagi saya dah kena balik shah alam.tak bestnye..maaf semua.saya tak dapat nak tolong esok.tapi tak pe.malam ni saya akan buat semua.ok.habislah saya..kena buli..huhuhu(kena goreng ayam satu kawah)banyaknye!!!xpe2 saya akan buktikan.(kejam betul dorang ni)kepada abg jijoi,abg nazli,kak yong,kak mazni jangan nak tidur ye.tolong saya!!!memebantu itu kan amalan yang mulia.hehe

No comments:

Post a Comment